بهترین های فروش عمده کیف و کفش زنانه در ایران

بسته به طراحی، هر ماده در جای مناسب خود استفاده میشود. هیچگاه نباید برای محیط های رسمی و کاری از ست های فانتزی و رنگارنگ استفاده کرد. اما نباید فراموش کنید که پوشش شما شامل قسمت های دیگری همچون: شلوار، مانتو (یا هر نوع بالاپوش دیگری) در کنار شال و روسری تان نیز می باشد و به همین خاطر سِت مورد نظر شما حتما باید از تناسب کافی با نوع پوشش رسمی و یا غیر رسمی تان نیز برخوردار باشد. اگر پاشنه یکی از شرایط انتخاب مدل کفش رسمی است ؛ در مورد کیف ها ، اندازه آنها است که می تواند روی رسمی بودن یا غیررسمی آنها تأثیر بگذارد. شما میتوانید بین طرحها و جنسهای مختلف بهترین انتخاب را با توجه به موارد استفادهتان داشته باشید. همکاران ما در این شاخه بهترین مدل ها ارائه کردهاند که مورد استقبال مخاطبین قرار گرفته است. با این کار شما نه تنها موفق به فروش کالای ایرانی شده اید، بلکه توانسته اید باور مشتری خود را به گونه ای تغییر دهید که او در رقابت میان کالای ایرانی و خارجی، با افتخار کیف و کفش ایرانی را انتخاب کند.

3. (اگر مشتریان شما بالاشهری نیستند) از آن ها بپرسید که تا چه قیمتی قصد دارند از شما خرید کنند و پس از دانستن آن مشتری را به سمت قفسه هایی راهنمایی کنید که اجناسی متناسب با قیمت های او وجود داشته باشد. چه رسانه هایی قرار است پوشش دهنده شما باشند؟ مدل پوشش شما چگونه باشد؟ در ادامه دعوت میکنیم ۲۰ مدل از بهترین ستهای کیف و کفش زنانه را مشاهده کنید. 5. سعی کنید یک هدیه کوچک (شاید در حد یک کتابچه کوچک یا یک برگه آموزشی یا هر چیز کوچک دیگر) در کنار کیف و کفشی که مشتری از شما تهیه کرده به او بدهید و از اثر شگفت انگیز آن حیرت زده شوید. ما هم اگر چنین نگاهی به مشتری داریم، باید تلاش کنیم از لحظه ورود مشتری به مغازه کیف و کفش ما تا لحظه خروج، همواره به فکر او و دلسوز او باشیم. شاید فکر کنید استفاده از یک کفش و کیف کاملا هماهنگ به لحاظ رنگ و طراحی برایتان کاملا بدیهی و تکراری باشد.

شاید در نگاه اول استفاده از یک کفش و کیف کاملا هماهنگ به لحاظ رنگ و طراحی برایتان کاملا بدیهی و تکراری باشد. 2. طراحی داخل مغازه. طراحی داخل مغازه کیف و کفش بسیار مهم بوده و قالب های پیشنهادی متفاوتی برای این مسئله وجود دارد. این کار شاید در ظاهر امری خداپسندانه و میهن گرایانه به نظر برسد؛ اما راه حل اساسی برای ترویج کالای ایرانی این نیست. بهترین راه برای تغییر نگاه مشتریان خود به کالای ایرانی ایجاد فضای رقابتی میان کالای ایرانی و کالای خارجی است. یا کمی گشت وگذار در فضای وب و همچنین بازار میتوانید مدل دلخواهتان را با توجه به بودجهای که برای این منظور در نظر گرفتهاید را پیدا و درنهایت خریداری کنید. گرچه این ست سلیقهی همهی خانمها نیست اما جزء مدلهایی است که بیشترین طرفدار را دارد. اما ما برای شما پیشنهاد بهتری داریم. عده ای از هموطنان عزیز و متعهد ما به خاطر علاقه ای که به تولید کنندگان ایرانی و جهش تولید دارند، سعی می کنند برای افزایش فروش کالای ایرانی تمام مغازه خود را از کالای ایرانی پر کنند و بر روی ویترین مغازه خود چنین شعاری را بنویسند که «در این جا فقط کالای با کیفیت ایرانی فروخته می شود».

اگر تصمیم به لوکس فروشی دارید و مشتریان شما بالا شهری ها هستند، برندهای مطرح خارجی به همراه برندهای با کیفیت داخلی پیشنهاد ما به شما است و اگر لوکس فروش نیستید ارائه برندهای مطرح و با کیفیت داخلی به همراه برندهای خارجی با قیمت مناسب پیشنهاد ما به شما است. اگر مغازه شما از نور کافی برخوردار باشد و این نور متناسب با طراحی داخلی مغازه باشد جذابیت بیشتری برای مشتری ایجاد خواهد کرد. برند بودن یا نبودن : سعی کنید ست کیفی که تهیه می کنید از یک برند داخلی یا خارجی مثل برند ال وای (LY) باشد. تصور کنید مردی که قرار است به مغازه شما بیاید، پدر شما، برادر شما یا حتی خود شما هستید (در صورت مرد بودن البته!!!) و خانمی که وارد مغازه شما می شود، همسر یا مادر شما است. پس با فرض این که شما از ساعت 9 صبح تا 12 شب به صورت یکسره فعال باشید، باید در کنار خودتان حد اقل به دو نفر دیگر حقوق بدهید. بخش اعظمی از این عمده فروشی ها را میتوانید در بازار بزرگ تهران جستجو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید